Wednesday, March 20, 2013

Saya peknen dah...

Assalamualaikum...
Blog Dulu Aku Boroi ni dah tak aktif dah buat masa ni sebab saya mengandung. Arini saya dah pun 29 minggu hamil. Objektif saya berdiet untuk hamil kali ke 3 dah tercapai saat saya asyik berdiet. Sungguh saya bertekad waktu blog ini di wujudkan...rupanya semua aktiviti berdiet dan bersenam dilakukan waktu saya sedang hamil. Alhamdulillah sehingga saat ini kandungan saya masih okay dan tiada masalah.
Inshaa Allah saya akan teruskan berdiet selepas berpantang nanti. Setakat arini dah hampir 19 kilogram berat yang saya kumpul.. memang tak sanggup nak timbang setiap kali pemeriksaan berkala kehamilan. Tapi saya redhakan jer sebab u r what u eat kan?!! heehee

Kalau sudi nak jenguk blog terbaru saya menceritakan perihal mengandung, berpantang dan berdiet sambil menyusu sila klik >>> www.mybabyqqq.blogspot.com
Terima kasih kerana sudi menjenguk dan membaca blog blog saya selama ini...

2 comments: