Tuesday, September 18, 2012

KEUTAMAAN

Yeay!! Hari ni hari pertama berdiet dan bangkit dari kealpaan.
Jam pukul 420 petang, lapar pulak, hadoi.. janganla hari ni aku gagal lagi. Aku akan pastikan aku berjaya hari ini. Supaya esok aku akan lebih bersemangat!. Aku adukan pada teman karib ku, ku teguk air 400ml, dah habis dah air 2.5 liter. Aku bangun buat buat sibuk. Akhirnya tet!! Masa untuk balik rumah... Hehe. Harap kat rumah dapat bersenam & dinner menu atkins.

"Yang menjadi keutamaan aku sekarang adalah untuk kekal berada di landasan berdiet sehingga kurus, bukannya jumlah penurunan berat kerana aku pasti jika aku berdiet aku akan turun berat/saiz badan"

Harapan ku agar aku terus dikelilingi suami dan sahabat sahabat yg menyokong aku sepanjang berdiet ini. Sayang kamu semua

No comments:

Post a Comment