Sunday, September 30, 2012

KEK!!

ALAMAK!!! lupa nak timbang pagi ni. Kelam kabut dengan anak cari stokin, yang cari kopiah, menangis lagi. Suami pulak kene sediakan lunch untuk saya, selalunya bekfes jer. Hari Isnin yang sungguh meriah pagi pagi tadi. Selalunya malam sebelum dah suruh anak sediakan barang sekolah, tapi terlupa, terlepas pandang pulak...
Saya dah 13 hari diet, tapi saya nak membuat pengakuan saya memang tak diet pada sabtu dan ahad. Semuanya bermula dari sebiji kek carrot berkeju. Saya memang tetap nak salahkan kek tu.. hehe. Saya senang ternoda dengan kek. Lepas ni pada 5/10 birthday anak lelaki saya, 18/10 anniversary saya.. alamak... Macammana ni?? Saya tetap nak makan kek jugak :(

Memang niat dihati sepotong sahaja.. tapi mulut akan minta berpotong potong...haha. memang kalau bab kek saya mengaku kalah!! Buat malu jerkan... Beria nasihat bagi motivasi diet, tapi diri sendiri terkandas, bila bertentang mata dengan kek.

Pagi ni, saya cek urine memang ketosis dah hilang.. hari ni akan ku kutip semula ketosis ku yang hilang itu.. rugikan.. kerana kek ketosis ku hilang... Huhu :'(

Minggu ke 3 ni ada plan baru, nanti saya ceritakan pada entri seterusnya.
Harap minggu ni berjaya lagi berdiet!!

No comments:

Post a Comment