Saturday, September 15, 2012

AZAM BARU

Salam satu Malaysia

 

Hari ni 15/9/2012, esok hari Satu Malaysia... Cuti umum , masa untuk memasang niat dan azam baru dalam menguruskan badan versi Atkins. Blog Bahagia Jiwa akan aku sepikan buat sementara waktu kerana banyak angan-angan yang bercakap tak serupa bikin berlaku di sana... Semangat untuk berdiet hanya tinggal semangat sedangkan perlaksanaan hanya tinggal kenangan.. Aku berharap blog nie akan menjadi pemangkin kepada aku untuk terus berdiet untuk mendapat berat ideal...

Aku memberikan target selama 3 bulan untuk mendapat berat ideal dan saiz idaman. Akan aku pastikan impian dan semangat ini seiring dengan perlaksaan.. Objektif blog "dulu aku boroi" diharap dapat memberikan sesuatu kejayaan yang masih belum terlambat untuk aku gapai..

InsyaAllah aku akan pastikan proses berdiet kali ini di tulis dan direkodkan dalam blog ini. Aku ingin semangat baru ini dapat menjadi semangat kepada pembaca.. setidak2nya membuka minda dan semangat pembaca lain untuk berusaha berdiet dengan cara percuma dan berjaya..tak lupa juga ingin aku tegaskan, berdiet tanpa perlu berlapar. 

Pembaca sedikit sebanyak akan dapat merasakan pengalaman berdiet dari "berlebihan berat badan" kepada "berat ideal".. InsyaAllah itu yang aku janjikan pada blog ini. Walaupun sekadar mengemaskini blog dari telefon bimbit, janji akan ku kotakan. 

 



No comments:

Post a Comment